Avoin ja ilmainen webseminaari: Whatsapp ja omnikanavaisuus - asiakaskohtaamisen tulevaisuus

Tilaisuuden nimi: Avoin ja ilmainen webseminaari: Whatsapp ja omnikanavaisuus - asiakaskohtaamisen tulevaisuus
Tilaisuustyyppi: Pelkkä ilmoitus
Alkaa: 12.9.2019 14.00

Seminaari esitetään internetissä.


Kaipaatko yrittäjänä ilmaista tietoa, miten tehostaa tuntuvasti asiakaspalveluasi? Tule mukaan järjestämäämme nettiseminaariin 12.9.2019, missä SEOSEON Digitoimiston asiakaskontakteista vastaava spesialisti Joona Jukkara kertoo omnikanavaisen asiakaspalvelun eduista ja tulevaisuudesta.

Yrittäjinä käytämme paljon aikaa eri viestintämedioiden kautta tapahtuvaan asiakaspalveluun. Tämän organisointi voi olla hankalaa, varsinkin jos asioita hoitaa useampi työntekijä. Omnikanavaisuus on tulevaisuuden asiakaspalvelun toimintatapa, jolla nämä haitat saadaan minimoitua

OMNIKANAVAISUUS JA WHATSAPP ASIAKASPALVELUN TYÖKALUINA

Luennon aikana herra Jukkara demonstroi omnikanavaisuutta hyödyntävän Freshdeskin ja Whatsappin avulla, kuinka useita eri kommunikointikanavia käyttävä asiakaspalvelu pystyy parantamaan huomattavasti tehokkuutaan ja vähentämään turhauttavia asiakaspalvelutilanteita.

SEMINAARIN SISÄLTÖLISTA

Seminaarissa ovat pöydällä seuraavat asiat:
- Omnikanavaisuus asiakaspalvelussa ja sen käyttö tulevaisuudessa
- Kuinka omnikanavaisuus voi parantaa monikanavaista asiakaspalvelua
- Miten käytät omnikanavaisuutta yritysorganisaatiosi eduksi
- Seminaariin liittyvät kysymykset osallistujilta luennon päätteeksi.

Nettiseminaari pidetään klo 14:00 12.9.2019 ja kutsumme kaikki yrittäjät ja yrittäjähenkiset osallistumaan! Seminaarin ajankohtaan ja muihin liittyviin kysymyksiin vastataan osoitteissa info [at] seoseon.com sekä projektinhallinta.info/ (Joonas Jukkara). Ilmoittautuminen onnistuu osoitteessa https://freshdesk.com/fi/webinars/whatsapp-ja-omnikanavaisuus/


Digitoimisto SEOSEON
https://seoseon.fi


Graafinen suunnittelu Statiivi | Tekninen toteutus PVP | Copyright © 2014 Ylivieskan kaupunki